بهترین سرور مجازی ترید شخصی با آی پی ثابت و خارج از ایران


بهترین سرور مجازی ترید شخصی چه ویژگی‌هایی دارد؟ چرا باید برای ترید از این سرور استفاده کنیم؟ اینها سؤالاتی هستند که معمولاً تریدرها با آن مواجه می‌شوند و همواره به دنبال بهترین جواب برای آنها هستند.

امروزه افراد زیادی مشغول معاملات ارز دیجیتال در صرافی‌های مختلف هستند. هرکدام از این صرافی‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند؛ اما معمولاً کاربران ایرانی ترجیح می‌دهند همانند سایر افراد از بهترین و معتبرترین صرافی‌های جهان مانند بایننس استفاده کنند.

نکته بسیار مهمی که این افراد باید به آن توجه کنند این است که تحریم‌های آمریکا علیه ایران به صرافی‌های ارز دیجیتال هم کشیده شده و آنها هم به کاربران ایرانی خدمات‌رسانی نمی‌کنند.

یکی از روش‌های بسیار عالی و مطمئن برای دورزدن تحریم‌ها، استفاده از سرور مجازی ترید شخصی با آی پی ثابت است. در این مطلب به طور کامل بهترین سرور مجازی ترید یا همان vps را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با کسب اطلاعات بیشتر و جامع‌تر، به ترید در بایننس و سایر صرافی‌ها بپردازید.

سرور مجازی ترید شخصی چیست؟

سرور مجازی یا همان vps مانند یک کامپیوتر خانگی است که در دیتاسنترهای کشورهای مختلف به‌صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند. آی پی این سرور متعلق به کشوری خارجی است و شما را به‌عنوان شهرند این کشور معرفی می‌کند.

این سرورها یک آی پی شخصی و ثابت در اختیار افراد قرار می‌دهند که به کمک آن می‌توانند در صرافی‌های بین‌المللی مانند بایننس، معاملات ارز دیجیتال خود را انجام دهند. این آی پی فقط متعلق به یک کشور خاص است که کاربر در هنگام خرید باید کشور مورد نظر خود را تعیین کند.

اهمیت سرور مجازی ترید شخصی

همان‌طور که گفتیم؛ تحریم‌های اعمال شده از طرف آمریکا بر علیه ایران، باعث شده که صرافی‌های معتبر خارجی از جمله بایننس، به کاربران ایرانی خدمات‌رسانی نکنند. یعنی اگر افراد بخواهند با آی پی ایرانی و یا شماره‌تلفن داخل ایران اقدام به ساخت حساب کاربری کنند؛ قطعاً بایننس حساب آنها را مسدود خواهد کرد.

سرور مجازی یا وی پی اس (vps) ترید با آی پی ثابت، بهترین و مناسب‌ترین راه برای دورزدن این تحریم‌ها است. این سرورها یک آی پی ثابت غیرایرانی در اختیار افراد قرار می‌دهد که به دلیل عدم تغییر IP، مشکلاتی مانند مسدود شدن حساب را ایجاد نخواهد کرد. پس کسانی که همچنان قصد استفاده از بایننس و سایر صرافی‌های معتبر را دارند؛ با خرید سرور مجازی ترید شخصی، می‌توانند بدون هیچ مشکلی معاملات خود را انجام دهند.

بسیاری از افراد تغییر آی پی را به کمک وی پی ان (VPN) انجام می‌دهند که این کار ممکن است آنها را با مشکلات بزرگی مانند مسدود شدن حساب مواجه کند. معمولاً آی پی VPN به‌صورت مکرر تغییر خواهد کرد و این امر باعث می‌شود که صرافی‌های معتبری مانند بایننس، سریعاً حساب کاربر را مسدود کنند.

مزیت‌های خرید سرور مجازی ترید شخصی با آی پی ثابت

بهترین سرور مجازی ترید شخصی با آی پی ثابت دارای مزیت‌های بسیار خوبی است. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از تریدرها از این سرور برای انجام معاملات در صرافی‌های مختلف استفاده می‌کنند. دور زدن تحریم‌ها تنها یکی از مزیت‌های بسیار عالی سرور مجازی ترید است. از دیگر مزیت‌های سرور مجازی ترید با آی پی ثابت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·         اتصال به اینترنت پرسرعت با پینگ پایین

·         امنیت بالای حساب کاربری در هنگام معاملات ارز دیجیتال

·         داشتن آی پی ثابت برای صرافی بایننس و سایر صرافی‌های دیگر

·         پشتیبانی قدرتمند به‌صورت شبانه‌روزی

·         قدرت سخت‌افزاری بالا

مشخصات بهترین سرور مجازی ترید شخصی

کسانی که قصد خرید سرور مجازی ترید یا همان VPS را دارند؛ باید با مشخصات آن آشنایی داشته باشند تا بهترین و مناسب‌ترین گزینه را خریداری کنند. معمولاً سایت‌های معتبر به دلیل اعتبار بالایی که دارند؛ همواره بهترین سرور مجازی ترید با آی پی ثابت را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. اما در هر صورت لازم است که در هنگام خرید مشخصات زیر را مورد بررسی قرار دهید.

·         سرعت بالای اینترنت

·         استفاده از هاردهای سخت‌افزاری قدرتمند SSD

·         پردازشگر 2 الی 4 هسته‌ای

·         2 الی 6 گیگابایت حافظه رم

·         پینگ پایین

سخن نهایی

امروزه افراد زیادی مشغول معامله ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف هستند. همان‌طور که می‌دانید کشور ایران توسط آمریکا تحریم شده که این امر باعث شده صرافی‌هایی مانند بایننس به کاربران ایرانی خدمات‌رسانی نکند. بهترین و مناسب‌ترین راه برای دورزدن این تحریم‌ها و ساخت حساب کاربری در بایننس، خرید بهترین سرور مجازی ترید شخصی با آی پی ثابت و خارج ایران است.

در این مطلب به طور کامل بهترین سرور مجازی ترید شخصی با آی پی ثابت را مورد بررسی قرار دادیم تا با اطلاعات بیشتری اقدام به خریداری آن کنید. اگر همچنان درباره سرور مجازی ترید با آی پی ثابت سؤالی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: شبکه اطلاع رسانی طلا،سکه و ارز