آهنگ چشام بارونیه دست خودم نیست محمد علیزاده

متن آهنگ برگردى اى کاش محمد علیزاده

چشمام بارونیه دست خودم نیست که تو در میری ازم ♪♪

جونمو میگیره غم اخ چقدر بد عاشقم  ♪♪

گره ؛ خوردم به ؛ عطر موی خوش رنگت مث زنجیره ؛ عشق ♩♪

تا میام وایسم رو پام جونمو میگیره ؛ عشق ♩♪

همه ؛ حرفامو گفتم فقط یه ؛ چیز بیا هرجور میخوای باش ♩♪

پشت فرمون حواس پرت منو دوست داشتن تو دیوونه ؛ کرد ♩♪

تو دل کی برم تو هوای سرد یهو برگردی ای کاش ♩♪


لااقل یه ؛ حرفی بهم بزن که ؛ شاید امشبو بخوابم ♩♪

من یه ؛ ماهیم تو آرزوی قلاب مرده ؛ روی آبم ♩♪

همه ؛ حرفامو گفتم فقط یه ؛ چیز بیا هرجور میخوای باش ♩♪

پشت فرمون حواس پرت منو دوست داشتن تو دیوونه ؛ کرد ♩♪

تو دل کی برم تو هوای سرد یهو برگردی ای کاش ♩♪

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد