متن آهنگ هی منو تهدیدم نکن که میرم (شاد و عالی)

هی منو تهدیدم نکن که میرم، یه چیزی هم دستی میدم نباشی

چیکار کنم که قهر کنی دوباره؟ چیکار کنم که بی خیال ما شی؟

هی منو تهدیدم نکن که میرم، چقدر بدم بری بدون فریاد؟

فکر میکنی نباشی من میمیرم، برو بینیم بابا بذار باد بیاد!


گفته بودم دوست دارم ببخشید، حالا ما یکروز یه دروغی گفتیم!

تو هم دیگه اینقده جدّی نگیر، حالا ما یک وقتی یه چیزی گفتیم!

اینا اونا نیس عزیزم لولو برد، دوره ی تازوندن تو سر اومد

لگام تو به گردنم نچسبید، کم زده بودی چسبشو ور اومد!


هی منو تهدیدم نکن که میرم، یه چیزیم دستی میدم نباشی؛

چیکار کنم که قهر کنی دوباره؟ چیکار کنم که بی خیال ما شی؟

هی منو تهدیدم نکن که میرم، چقدر بدم بری بدون فریاد؟

فکر میکنی نباشی من میمیرم، برو بینیم بابا بذار باد بیاد!

گفته بودم دوست دارم ببخشید، حالا ما یکروز یه دروغی گفتیم!

تو هم دیگه اینقده جدّی نگیر، حالا ما یک وقتی یه چیزی گفتیم!

اینا اونا نیس عزیزم لولو برد، دوره ی تازوندن تو سر اومد؛

لگام تو به گردنم نچسبید، کم زده بودی چسبشو ور اومد!


هی منو تهدیدم نکن که میرم، یه چیزیم دستی میدم نباشی؛

چیکار کنم که قهر کنی دوباره؟ چیکار کنم که بیخیال ما شی؟

هی منو تهدیدم نکن که میرم، چقدر بدم بری بدون فریاد؟

فکر میکنی نباشی من میمیرم، برو بینیم بابا بذار باد بیاد!


متن آهنگ هی منو تهدیدم نکن که میرم (شاد و عالی)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد