نهاد‌ها و دستگاه‌های ی مختلف استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌های جداگانه هتک حرمت به تندیس سردار سلیمانی را محکوم کردند.

 مدیران و مسوولان ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، احزاب، نهاد‌ها، ارگانها، انجمن‌های چهارمحل وبختیاری با صدور بیانیه‌های جداگانه، از حرکت سخیف عاملان جنایت کار و محکومیت هتک حرمت به تندیس سردار دل‌ها اعلام انزجار نمودند.

در بخشی از این بیانیه هاچنین آمده است:

یاد و خاطره سردار سرافرازمان چنان بر جان و دل عاشقان ولایت حک شده که دستان کثیف ناجوانمردان نمی‌تواند این عزت و سربلندی عزیز مردم را از خاطره‌ها پاک کند.

حاج قاسم یک فرد نبود که با رفتنش فقط احساسات ما جریحه دار شود بلکه حاج قاسم یک مکتب و یک راه بود که هزاران حاج قاسم‌ها را تربیت کرده است؛ مکتبی زنده، زاینده و رویاننده که نقطه مقابل تهدید، تحریم، ترور و تحریف است.

شهید سلیمانی مردی است که سال‌ها با حضور همیشگی اش در صحنه، امنیت و آرامش را به قلب تک تک مردم ایران هدیه داد و با جاذبه‌ها و  دافعه‌های نیرومندش جهان را شیفته خود کرد؛ در مقابل شرورترین افراد جهان ایستاد و آن‌ها را از پا درآورد.

حرکت ناپسند و جاهلانه اخیر در هتک حرمت به جایگاه رفیع سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، با اقدامی سخیف در به آتش کشیدن تندیس اسطوره و حبیب دلها، نهایت خواری و شرارت دشمنان را نمایان ساخت.

 رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری نیز اعلام کرده است: دستورات لازم به دادسرا، ضابطین قضایی و دستگاه‌های ذیربط جهت شناسایی عوامل این اهانت،  داده شده است و انشاالله در اسرع وقت عاملین هتک حرمت به سردار سرافراز ایران دستگیر و به مجازات عملشان خواهند رسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد